De kracht van social media

Social Media. Iedereen wil er iets mee, maar lang niet iedereen weet hoe. Mensen krijgen veel impulsen op zich af door alle manieren van (online) adverteren van bedrijven. Om op te vallen tussen al dit commerciële geweld is een subtiele, authentieke en open manier van communiceren noodzakelijk. Belangrijk hierbij is een constante en herkenbare factor. Social media is de perfecte plek om dit tot stand te brengen. Er kan in gesprek worden gegaan met volgers die omgezet worden in ambassadeurs waarmee een ”vrijwillig leger” tot stand komt, dat uw bedrijf helpt als merk te groeien. Informatie delen en vooral betrokkenheid creëren bij uw merk zijn hierbij speerpunten. De grote vraag voor veel bedrijven is vaak: hoe doe ik dit?

Hoe richt je jouw social media kanaal effectief in?

POM kan uw organisatie helpen om uw social media kanalen zo optimaal mogelijk in te richten, te onderhouden door middel van contentmanagement en te beheren door middel van advanced webcare. Veel bedrijven starten eerst zelf met het onderhouden van hun social media kanalen. Het is een gratis kanaal waarmee je je bedrijf kunt promoten.

Al snel verzandt men in te weinig tijd om social media kanalen bij te houden, gebrek aan inspiratie en creativiteit. Ook is er vaak frustratie over het feit dat een plaatsing op Facebook, Linkedin of anderszins te weinig bereik oplevert: ”Wij zijn hartstikke actief met het plaatsen van berichten maar er reageert bijna niemand, hoe krijgen we een groter bereik en hoe krijgen we meer klanten?” Zo komen de meeste klanten bij ons binnen. POM helpt u hiermee. Wij bieden meerdere modules aan (u betaalt alleen voor hetgeen u daadwerkelijk nodig heeft en van toepassing is voor uw bedrijf) waarbij voorop staat: op een efficiënte manier een zo groot mogelijk bereik van uw doelgroep. Wij zorgen binnen korte tijd voor een groei van uw volgers en groei van uw naamsbekendheid (kwantiteit) en versterken vervolgens de band met uw volgers: wij zetten volgers om in ambassadeurs van uw bedrijf (kwaliteit).

Naast advisering kan POM uw social media kanaal volledig overnemen. Wij zorgen voor authentieke, consistente vulling en voor een optimaal bereik. Daarnaast beheren wij uw kanalen op het gebied van vragen, klachten of het oppikken van koopsignalen van klanten. Wij weten exact wanneer uw doelgroep online is en stemmen onze activiteiten hierop af. Daarnaast meten wij zowel kwalitatief als kwantitatief onze inspanningen, waarbij wij u als klant zo goed mogelijk betrekken en informeren. Een open, eerlijke en praktische communicatie staat bij POM voorop.

IMG_6877

Review PaperWise (www.paperwise.eu)

”In de 2e helft van 2015 werd gestart met social media. Met hulp van Stella van Rheenen heeft PaperWise de communicatie doelstellingen bepaald en een branding plan opgesteld. PaperWise heeft gekozen om Facebook als kanaal voor nieuws en interactie met de doelgroep in te zetten. Stella is een energieke, betrokken professional. Ze is deskundig op haar vakgebied en denkt actief mee”.

Hier ziet u een voorbeeld van content die POM verzorgt voor 1 van haar klanten. POM bedenkt, ontwikkelt en voert concepten in opdracht van u uit om op deze manier een zo groot mogelijk bereik voor u te verzorgen. Hierbij staat voor ons voorop dat de content een goede weerspiegeling is van uw organisatie, er optimaal getagd en gehashtagd wordt en de viraliteit van het bericht hoog is.

Wij screenen het bereik en houden u optimaal aangesloten. Wij verzorgen daarnaast ook optioneel het contact met uw publiek, interactie met uw doelgroep staat bij ons hoog aangeschreven. Mocht u ook interesse hebben om te sparren over de mogelijkheden voor uw organisatie. Neemt u dan gerust contact met ons op om vrijblijvend een gesprek aan te gaan.

 

 

Leave a Reply